e-Επιχειρηματικότητα
Δημόσια Ομάδα Ενεργόποιήθηκε πριν από : 3 ημέρες, 21 ώρεςΣτόχος της Ομάδας είναι η συμβολή στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσα σε ένα νέο ψηφιακό περιβάλλον. Ο διάλογος έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ευνοϊκό θεσμικό περιβάλλον για τον καταναλωτή δίνοντας του πρόσβαση σε περισσότερες αγορές, ανταγωνιστικά προϊόντα και εύκολες στην χρήση ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Παράλληλα θα προσδιοριστεί εκείνο το πλαίσιο που κάνει απλούστερη και ελκυστικότερη την δραστηριοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που ενθαρρύνει την νεανική επιχειρηματικότητα στον ψηφιακό κόσμο, που προσφέρει ευκαιρίες για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Document List
Viewing item 1 to 7 (of 7 items)
-
1η έκθεση διαπιστώσεων και προτάσεων
Το κείμενο που προέκυψε μετά τον πρώτο κύκλο διαβουλευσης. Περιλαμβάνει μεθοδολογία, διαπιστώσεις, προτάσεις μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες. -
Το ερωτηματολόγιο
Το ερωτηματολόγιο της ομάδας Digital Greece 2020 - ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα. -
Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο έως 9.12.2010
Αποδελτίωση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο της ομάδας εργασίας. -
e-business forum Ι1: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές στον τουρισμό
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές στον τουρισμό: Ισχύσουσα κατάσταση και προοπτικές. Παρουσίαση μεγάλης σειράς καλών πρακτικών. Προτάσεις προς επιχειρήσεις και προς την Πολιτεία. Ιανουάριος 2007 -
e-business forum Ια1: Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ασφάλεια, διαλειτουργικότητα και ιδιωτικότητα σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού τιμολογίου. Μάιος 2007 -
e-business forum Ιβ3: Ηλεκτρονικές αγορές και υπηρεσίες στην εφοδιαστική αλυσίδα
Παρουσίαση των e-marketplaces στην Ελλάδα καθώς και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών τρίτων, κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Προτάσεις προς την Πολιτεία για την προώθησή τους και προς τις επιχειρήσεις για τη χρήση τους αντίστοιχα. Μάιος 2008. -
e-business forum Ιγ2: Το συμμετοχικό Δίκτυο (web 2.0) στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας
Επίδραση, αξιοποιήση και διαχείριση του συμμετοχικού Δικτύου (web 2.0) για την ανάπτυξη και το σχεδιασμό των επιχειρηματικών λειτουργιών και στρατηγικών: Εφαρμογές στον τουριστικό κλάδο και στις ΜΜΕ. Σεπτέμβριος 2008.