Εικόνα Avatar

ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ @teacher ?

Ενεργόποιήθηκε πριν από : 7 μήνες, 3 εβδομάδες
  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΠαιδεία, Έρευνα και Καινοτομία.:   7 μήνες, 3 εβδομάδες πριν · Προβολή

    http://labs.opengov.gr/2011/03/15/3568
    Προσκαλώ τα μέλη της επιστημονικής κοινότητας του Digital Greece 2020 και τους επιστημονι-
    κούς σαυνεργάτες σε αυτή την πρόταση στο προγράμμα OPENGOV -στα πλάισια της Δ φάσης με
    θέμα ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

  • Avatar

    Εκτιμώ ότι στη Δια Βίου Μάθηση η αποδοτικότητα , η ποιότητα , η αναβάθμιση των εκαπιδευτικών υπηρεσίων θα επιτευχθούν αν υλοποιηθεί άμεσα η πρότασή μου για ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ και συνδυαστεί με ανάλογες δημοσιεύσεις και δημοπρασίες σε όλες τις εκπαιδευτικές μονάδες , εκπαιδευτικά κέντρα που διοργανώνουν προγράμματα ΙΔΕΚΕ -ΙΕΚ -ΚΕΚ – [...]

  • Avatar

    Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ σχολίασε στο άρθρο : Δράση 2: Καλλιέργεια κουλτούρας ΕΛ/ΛΑΚ   10 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή

    Για προγράμματα ΕΛΛΑΚ προσκαλώ τα μέλη της κοινότητασ DIGITAL GREECE 2020 στον server http://teacher-nik.freeservers.com/

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΨηφιακό Χάσμα:   12 μήνες πριν · Προβολή

    Προτείνω στα μέλη του digital greece & Opengov αυτές τις 10 προσωπικές μου ιστοσελίδες που έχουν σχέση με τα θέματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης , ψηφιακής Ελλάδας και είναι ιστοσελίδες με ελεύθερο λογισμικό .
    http://teacher-nik.freeservers.com/Eopengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/Hmerida_opengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/opengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/IctPlusOpengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/YphresiesYgeias.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/MinistryInformation.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/OpengovGrafeio.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/EducationTpe.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/OpengovKek.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/AdvertisementKek.htm

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΠαιδεία, Έρευνα και Καινοτομία:   12 μήνες πριν · Προβολή

    Προτείνω στα μέλη του digital greece & Opengov αυτές τις 10 προσωπικές μου ιστοσελίδες που έχουν σχέση με τα θέματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης , ψηφιακής Ελλάδας και είναι ιστοσελίδες με ελεύθερο λογισμικό .
    http://teacher-nik.freeservers.com/Eopengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/Hmerida_opengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/opengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/IctPlusOpengov.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/YphresiesYgeias.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/MinistryInformation.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/OpengovGrafeio.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/EducationTpe.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/OpengovKek.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/AdvertisementKek.htm

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Δημητρης Κατσιάνης are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Μαρία Κωλέτση are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Κωνσταντίνος Κοσκινάς are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Costas Lambrinoudakis are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Panagiotis Stathopoulos are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΔΗΣ are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Δέσποινα Πλευριά are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Βασίλης Μερεκούλιας are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Βασίλης Δερμοσονιάδης are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Spiros Tzanavaris are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Χρυσούλα Μέρκα are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ and Ioannis Tomkos are now friends   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΠαιδεία, Έρευνα και Καινοτομία:   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

    1. Ανάγκες για Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση

    Οι ανάγκες εισαγωγής και αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι πολύπλοκες και απαιτητικές. Παρακάτω, παρουσιάζονται με οργανωμένο τρόπο ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα τα οποία στοχεύουν στη διασαφήνιση και στην ιεράρχηση των αναγκών για ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

    1.1. Ποιές είναι οι 3 σημαντικότερες (από πλευράς ωφελειών) ανάγκες για Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο σύνολο της δημόσιας εκπαίδευσης;
    1. Η ανάγκη αξιοποίησης προτάσεων , ιδεών ,δημόσιων διαβουλεύσεων με στόχο τη βελτιστοποίηση της κατανομής πόρων ,αρμοδιοτήτων στο δημόσιο τομέα .
    2. Η ωφέλεια από την αναδιοργάνωση των δημοσίων υπηρεσιών και τεχνοκρατικής αντιμετώπισης των προβλημάτων .
    3. Η σύνδεση της δημόσιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας με καταρτισμένα στελέχη στις τεχνολογίες Τ.Π.Ε. με αξιοποίηση ιδεών και projects για την καταπολέμηση της ανεργίας στα πλαίσια προώθησης κοινωφελών πληροφοριακών έργων .

    1.2. Ποιές είναι οι 3 περισσότερο επείγουσες/πιεστικές (από πλευράς χρόνου) ανάγκες για ΤΠΕ στο σύνολο της δημόσιας εκπαίδευσης;
    1. Η θεσμοθέτηση κρατικού πιστοποιητικού πληροφορικής σε Ευρωπαϊκά πρότυπα από το Υπουργείο Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης για τους απόφοιτους της δημόσιας εκπαίδευσης.
    2. Η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού έργου εκπαιδευτικών που έχουν επιτυχημένη πορεία με τεράστια προσφορά στην κατάρτιση και εκπαίδευση ενηλίκων
    3. Εξασφάλιση αντικειμενικών κριτηρίων και ισότητα ευκαιριών των εκπαιδευτικών σε προγράμματα κατάρτισης & δια βίου μάθησης δημοσίων και ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. –Κ.Ε.Κ. –Κ.Σ.Ε. , προγράμματα Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. με αφετηρία εφαρμογής για 1 χρόνο της πρότασής μου για “Ηλεκτρονικές δημοπρασίες προγραμμάτων των Κ.Ε.Κ. “ στην 1η ημερίδα opengov 04/03/2010 .

    2. Αξιοποίηση υπαρχόντων ΤΠΕ στην εκπαίδευση

    Είναι αποδεκτό ότι, οι ΤΠΕ δεν αξιοποιούνται επαρκώς από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας. Παράλληλα, υπάρχουν αρκετές εφαρμογές ΤΠΕ οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες αλλά δεν χρησιμοποιούνται αποδοτικά, ενώ άλλες ΤΠΕ θα μπορούσαν άμεσα να αποκτηθούν με μηδενικό κόστος πρόσκτησης (π.χ. ορισμένες εφαρμογές ΤΠΕ βασισμένες σε ελεύθερο λογισμικό). Παρακάτω, παρουσιάζονται με οργανωμένο τρόπο ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα τα οποία στοχεύουν στη διασαφήνιση και στην ιεράρχηση των θεμάτων που αφορούν την αξιοποίηση των υπαρχόντων ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

    2.1. Πως μπορούν να αξιοποιηθούν αποδοτικότερα, οικονομικότερα και ταχύτερα οι υπάρχουσες (ήδη διαθέσιμες) ΤΠΕ στην εκπαίδευση;
    Εκτιμώ ότι υπάρχουν πολλοί παράμετροι που αποτελούν τη συνισταμένη απάντηση σε αυτή την ερώτηση . Η αποδοτικότερη χρήση διεξάγεται όταν έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο εκπαιδευτές που εκτός από την διδασκαλία πληροφορικής ως επάγγελμα και λειτούργημα έχουν αναπτύξει και πολλές άλλες δραστηριότητες όπως κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδων , αρθρογραφήσεις σε ιστοσελίδες και περιοδικά επιστημονικών συλλόγων π.χ. Ε.Π.Υ. – Ε.Π.Ε.) , συμμετοχές σε επιστημονικά συνέδρια & ημερίδες .
    Η οικονομικότερη αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση και κατάρτιση επιτυγχάνεται με την αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων και των πόρων από το ελληνικό κράτος αν το Υπουργείο θεσπίσει πιστοποιητικό πληροφορικής ώστε τα χρήματα των κοινοτικών κονδυλίων για τις πιστοποιήσεις πληροφορικής σε βασικές δεξιότητες & εξειδικευμένες δεξιότητες πληροφορικής να χρησιμοποιούνται για την εθνική δαπάνη 20% για το ΕΣΠΑ .
    Η ταχύτερη αξιοποίηση πραγματοποιείται όταν οι εκπαιδευτές , τεχνικοί ,προϊστάμενοι συνεργάζονται σωστά , προετοιμάζουν τα Τ.Π.Ε. για τα μαθήματα , την κατάρτιση , την πιστοποίηση και επιλύουν τα τεχνικά προβλήματα έγκαιρα .

    2.2. Σε ποιούς εκπαιδευτικούς τομείς ή κλάδους μπορούν να αξιοποιηθούν αποδοτικότερα, οικονομικότερα και ταχύτερα οι υπάρχουσες (ήδη διαθέσιμες) ΤΠΕ;
    Η εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων και δια βίου μάθησης μέσω των προγραμμάτων των πιστοποιημένων από το ΕΚΕΠΙΣ Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι ένας τομέας με επιστημονικό δυναμικό υψηλού επιπέδου όπως προκύπτει από τις ιστοσελίδες του ΕΚΕΠΙΣ με τις καρτέλλες και τα βιογραφικά των εκπαιδευτών που συνεργάζονται με ΚΕΚ για διεξαγωγή προγραμμάτων κατάρτισης . Οι διαθέσιμες ΤΠΕ μπορούν με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ 2007-2013 για ανέργους και εργαζόμενους να αξιοποιηθούν αποδοτικότερα από τις υπάρχουσες πιστοποιημένες δομές των ΚΕΚ με την έννοια της λειτουργίας σε 12ώρης βάση κάθε ημέρα . Οικονομικότερα με την προϋπόθεση της θέσπισης κρατικού πιστοποιητικο πληροφορικής , τις εξετάσεις πιστοποίησης στα ΚΕΚ με αυτό το πιστοποιητικό και της εξοικονόμησης των χρημάτων που μέχρι τώρα εισπράττουν οι ιδιωτικές εταιρείες πιστοποίησης πληροφορικής από το δημόσιο με ταυτόχρονη υποχρέωση να χρηματοδοτήσει το 20% της εθνικής δαπάνης του ΕΣΠΑ για όλα τα προγράμματα πληροφορικής και αν υπάρχει υπόλοιπο για προγράμματα ανέργων άλλων τομέων των Κ.Ε.Κ. Η πρότασή μου για “Ηλεκτρονικές δημοπρασίες προγραμμάτων των Κ.Ε.Κ. “ συμβάλει στην ταχύτερη αξιοποίηση των ήδη υπαρχόντων Τ.Π.Ε. και πιστεύω είναι αυταπόδεικτο .
    Επιπλέον ένα παράδειγμα για τον ισχυρισμό μου : στο νομό Αττικής στην πληροφορική στο μητρώο πιστοποιημένων εκπαιδευτών (που σύμφωνα με Κ.Υ.Α. έχουν το αποκλειστικό δικαίωμα για την ανάληψη προγραμμάτων συνχρηματοδοτούμενων του ΕΣΠΑ) σήμερα 27/11/2010 είναι 599 εκπαιδευτές . Άρα αν θεωρήσουμε ως δεδομένο και υποχρέωση του κάθε ΚΕΚ απέναντι στην πολιτεία , τη Ευρωπαϊκή Ένωση , το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο , τους νόμους και την κοινωνία να εφαρμόζει τους νόμους που διέπουν την εφαρμογή και υλοποίηση των συνχρηματοδούμενων προγραμμάτων ΕΣΠΑ για να υλοποιήσει το κάθε πρόγραμμα πρέπει να τηλεφωνήσει ή να στείλει email σε 1-599 εκπαιδευτές στο νομό Αττικής . Αν εφαρμοστεί η πρόταση μου τότε στατιστικά ,τεχνοκρατικά ,οικονομετρικά είναι πολύ πιο γρήγορο από τους 599 εκπαιδευτές στο νόμο Αττικής να βρεθεί ένας εκπαιδευτής για κάθε πρόγραμμα κατάρτισης να το αναλάβει από τα προγράμματα των e-δημοπρασιών .

    3. Ανθρώπινοι πόροι υπαρχόντων (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση

    Είναι γενικά παραδεκτό ότι οι ΤΠΕ είναι εντελώς άχρηστες εάν οι χρήστες τους δεν έχουν την δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσουν, ή έστω να τις αξιοποιήσουν με αποδοτικό τρόπο. Κατά συνέπεια, η σχέση ΤΠΕ και ανθρώπινων πόρων είναι ιδιαίτερα σημαντική. Παρακάτω, παρουσιάζονται με οργανωμένο τρόπο ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα τα οποία στοχεύουν στη διασαφήνιση και στην ιεράρχηση των θεμάτων που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους και τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

    3.1. Ποιές είναι οι 3 κύριες ανάγκες εκπαίδευσης και κατάρτισης των διδασκόντων (σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης) για τη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία;
    1. Η υλικοτεχνική υποδομή και ο εξοπλισμός σε επίπεδο software & hardware να ανταποκρίνεται στην ύλη που διδάσκουμε
    2. Η ύπαρξη κινήτρων ώστε οι καταρτιζόμενοι να ωφελούνται από τη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
    3. Η άριστη συνεργασία με τους υπευθύνους της διοίκησης στις βαθμίδες της εκπαίδευσης

    3.2. Με ποιούς τρόπους μπορεί να μεγιστοποιηθεί η ενθάρρυνση και κινητοποίηση των διδασκόντων για τη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία;
    1. Η εξασφάλιση ικανοποιητικών αμοιβών και έγκαιρης πληρωμής ειδικά σε προγράμματα συνχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και επιπρόσθετα η σχέση αμοιβής με παραγωγικότητα ως bonus .
    2. Η αναγνώριση του εκπαιδευτικού έργου που επιπρόσθετα πραγματοποιούν οι διδάσκοντες εκτός ωρών διδασκαλίας από τους εμπλεκόμενους στη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων
    3. Οι συνεργασίες, συζητήσεις , η ηλεκτρονική αλληλογραφία μεταξύ των διδασκόντων , η ανταλλαγή απόψεων , γνωμών , εκπαιδευτικών εμπειριών , ιδεών και προτάσεων για τη βελτιστοποίηση του εκπαιδευτικού έργου
    3.3. Πως μπορεί να διασφαλιστεί η διαφάνεια της χρήσης των ΤΠΕ σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;
    Η διαφάνεια της χρήσης ΤΠΕ εξασφαλίζεται με την εφαρμογή κανόνων από όλους τους φορείς της εκπαίδευσης και την αξιοποίηση προτάσεων που έχουν τεθεί στις ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις του opengov για εκπαιδευτικά θέματα . Οι διασταυρώσεις στοιχείων από δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες στις οποίες απασχολούνται εκπαιδευτικοί πιστοποιεί την έλλειψη διπλοθεσιτών και οι συνεργασίες με τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες την απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά δεδομένα που έχουν σχέση με τη χρήση , την απασχόληση στις ΤΠΕ στις βαθμίδες της εκπαίδευσης .

    4. Πολιτικές Πρόσβασης, Καινοτομία και ΤΠΕ στην εκπαίδευση

    Τα τελευταία χρόνια αυξάνονται σημαντικά τα επιχειρήματα υπέρ της ελεύθερης πρόσβασης υλικού ΤΠΕ καθώς και υπέρ της χρήσης ελεύθερου λογισμικού για τις εκπαιδευτικές ΤΠΕ. Ακόμα, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, η ορθή αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση μπορεί να σχετίζεται με πολλαπλούς τρόπους και με την καινοτομία. Κατά συνέπεια, η σχέση ΤΠΕ και καινοτομίας είναι ιδιαίτερα σημαντική. Παρακάτω, παρουσιάζονται με οργανωμένο τρόπο ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα τα οποία στοχεύουν στη διασαφήνιση και στην ιεράρχηση των θεμάτων που σχετίζονται με τις πολιτικές πρόσβασης, την καινοτομία και τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

    4.1. Πρέπει να υιοθετηθεί πολιτική ανοικτής πρόσβασης όλων των ενδιαφερόμενων στο σύνολο του διδακτικού-εκπαιδευτικού υλικού στο οποίο αξιοποιούνται οι ΤΠΕ;
    Η πολιτική ανοικτής πρόσβασης σε γενικότερο επίπεδο όλων των ενδιαφερόμενων συμβάλλει στη διαφάνεια , την αξιοκρατεία , τον περιορισμό των αποκλεισμών και των αδικιών . Μέσω internet οι καταρτιζόμενοι και οι εκπαιδευτές έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση , τα επιστημονικά ,τεχνολογικά ,εκπαιδευτικά δεδομένα από την Ελλάδα και το εξωτερικό . το διδακτικό-εκπαιδευτικό υλικό στο οποίο αξιοποιούνται οι ΤΠΕ πρέπει να είναι ανοικτό και προσβάσιμο στους ενδιαφερόμενους αφού συμβάλει στην ισότητα ευκαιριών , στην μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού , την παρότρυνση για μάθηση και γνώση ,την αύξηση της εργατικότητας και παραγωγικότητας . Παράλληλα πρέπει να γίνεται η πρόσβαση με τρόπο δημιουργικό, παιδαγωγικό ,εκπαιδευτικό ώστε να αξιοποιήσουμε και να ενστερνιστούμε όλοι οι συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία την διαχρονικότητα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας “ Οι ρίζες της παιδείας είναι πικρές οι δε καρποί γλυκείς”

    4.2. Πρέπει να υιοθετηθεί πολιτική χρήσης ελεύθερου λογισμικού για όλες τις εφαρμογές ΤΠΕ που χρησιμοποιούνται στην διδασκαλία;
    Η εφαρμογή ελεύθερου λογισμικού βρίσκεται σε συνάρτηση με το επίπεδο γνώσεων των διδασκόμενων και καταρτιζόμενων . Σε σχολές Α.Ε.Ι. θετικών επιστημών και οικονομικών επιστημών η πολιτική χρήσης ελεύθερου λογισμικού πιστεύω ότι λαμβάνει αυτοδυναμία . Για βαθμίδες γυμνασίου και Λυκείου ενδεχομένως σε ορισμένες εφαρμογές να αποδώσει ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων των καταρτιζόμενων και τον προσανατολισμό τους . Η καλύτερη πολιτική είναι να πραγματοποιηθούν test γνώσεων ελεύθερου λογισμικού και ανάλογα με τα αποτελέσματα υιοθετούνται οι χρήσεις του .

    4.3. Πρέπει να υιοθετηθεί πολιτική χρήσης αποκλειστικά και μόνο ελεύθερου λογισμικού για όλες ανεξαιρέτως τις ΤΠΕ που χρησιμοποιούνται σε όλα τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα;
    Πιστεύω ότι η χρήση κλειστού λογισμικού και ελευθέρου λογισμικού με κατάλληλο μείγμα πολιτικής συμβάλλει στην βελτιστοποίηση της χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ στα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα . Το κλειστό λογισμικό είναι τα προγράμματα που χρησιμοποιούνται για επαγγελματικούς λόγους και είναι εύχρηστα και απαραίτητα στη διδασκαλία και το ελεύθερο λογισμικό ενεργοποιεί τις δυνατότητες των εκπαιδευόμενων για δημιουργία προγραμμάτων , συμμετοχή στην εξέλιξη της γνώσης και της μάθησης και συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς πληροφορικής ( π.χ. Ολυμπιάδες πληροφορικής ) . Πιστεύω ότι σε συνάρτηση με την επόμενη δεκαετία μέχρι το 2020 μια σταδιακή μετάβαση από το κλειστό λογισμικό στο ελεύθερο λογισμικό συμβάλλει στην βέλτιστη απόδοση της εκπαιδευτικής διαδικασίας .

    4.4. Ποιοί είναι οι 2 σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αξιοποίηση των ΤΠΕ για την προώθηση της καινοτομίας στην εκπαίδευση;
    1. Η καινοτομία στην εκπαίδευση σημαίνει δημιουργία νέων δεδομένων , αποδοχή από τους φορείς της εκπαιδευτικής και πανεπιστημιακής κοινότητας και κατανόηση των ωφελειών που προκύπτουν μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα . Η πρόκληση είναι η εφαρμογή από την πολιτεία καινοτομιών που μεταρρυθμίζουν σταδιακά την αξιοποίηση των ΤΠΕ σε επίπεδο γραφειοκρατίας , νομοθετικών διαδικασιών , συμπόρευσης με τους νόμους και τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μετατροπής των έργων σε πράξεις .
    2. Η 2η πρόκληση αφορά την αποδοχή από εκπαιδευτές και καταρτιζόμενους των καινοτομιών και αλλαγών και η πρόωθηση των καινοτομιών χωρίς τις παρεμβάσεις των εμπλεκόμενων στη διοίκηση . Επιπλέον η αποδοτικότητα και η βελτιστοποίηση της αξιοποίησης των ΤΠΕ εξαιτίας των καινοτομιών εκτιμάται ως αιτία επιτυχίας τους .

    4.5. Πως μπορεί να συνδεθεί και να ενισχυθεί η καινοτομική επιχειρηματικότητα και η εκπαίδευση μέσω των ΤΠΕ;
    Η καινοτομική επιχειρηματικότητα μπορεί να ενισχυθεί με τη χρήση και αξιοποίηση των υπαρχόντων δομών του internet σε επίπεδο χειρισμού και προγραμματισμού και δημιουργίας ιστοσελίδων . Οι μονάδες εκπαίδευσης αν δημιουργούν ιστοσελίδες και είναι webmasters δηλαδή τις διαχειρίζονται με προβολή θεμάτων όπως διαφημίσεις , εκπαιδευτικά θέματα , θέματα επιχειρηματικότητας πληροφορικής όπως πωλήσεις ,αγορές , ηλεκτρονικό εμπόριο τα οποία αποτελούν αντικείμενα εκπαίδευσης και κατάρτισης συνδέουν την εκπαίδευση ΤΠΕ με την επιχειρηματικότητα σε ελληνικό , ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο .

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΠαιδεία, Έρευνα και Καινοτομία:   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

    Προσκαλώ τα μέλη του digitalgreece2020 σε 3 εκπαιδευτικά άρθρα μου στον server
    http://teacher-nik.freeservers.com στα sites
    http://teacher-nik.freeservers.com/Dekalogos.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/MikrodidaskaliaInternet.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/EurizonikiSygklisi.htm

    O server μου με 510000 επισκέψεις από Ελλάδα -Ευρώπη και U.S.A. στη δεκαετία 2000 -2010 βοηθάει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του Ψηφιακού χάσματος με διαδικασίες ευρωζωνικών δικτύων .

  • Avatar

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα AvatarΨηφιακό Χάσμα:   1 έτος, 1 μήνας πριν · Προβολή

    Προσκαλώ τα μέλη του digitalgreece2020 σε 3 εκπαιδευτικά άρθρα μου στον server
    http://teacher-nik.freeservers.com στα sites
    http://teacher-nik.freeservers.com/Dekalogos.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/MikrodidaskaliaInternet.htm
    http://teacher-nik.freeservers.com/EurizonikiSygklisi.htm

    O server μου με 510000 επισκέψεις από Ελλάδα -Ευρώπη και U.S.A. στη δεκαετία 2000 -2010 βοηθάει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του Ψηφιακού χάσματος με διαδικασίες ευρωζωνικών δικτύων .

  • Περισσότερα..  
O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού

Creative Commons License