-
Caravitis Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα e-Επιχειρηματικότητα: 10 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
Αν δεν υλοποιοηθούν άυλοι μηχανισμοί φοροσήμανσης και δεν καθοριστούν συγκεκριμένες προδιαγραφές για πλήρη ηλεκτρονική τιμολόγιση, δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε ανταγωνιστικοί στο e-commerce και τα e-services.
-
Η / Ο Caravitis συμμετέχει στην ομάδα: e-Επιχειρηματικότητα 10 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
Ο Αλέξανδρος έχει δίκο. Όλο το σύστημα της ”φοροσήμανσης” είναι στημένο με τη λογική του physical point of sales, μετεξελίσσοντας ουσιαστικά την παραδοσιακή ταμειακή μηχανή. Σήμερα λοιπόν υπάρχει παντού ένας φορολογικός εκτυπωτής συνδεδεμένος ανάμεσα στον υπολογιστή και τον εκτυπωτή που τυπώνει τα παραστατικά μιας επιχείρησης σε χαρτί.
Αν πραγματικά θέλουμε να υλοποιήσουμε ηλεκτρονική τιμολόγηση, θα πρέπει να δώσουμε δυνατότητα ”άυλης” φοροσήμανσης, ίσως μέσω web services.